o91214

Jag tror inte mina öron, eller min kropp tror inte det är sant :/
Jag är ledig till på måndag :D
Iaf som det ser ut än så länge.
Fick jobb imorgon men jag tackade nej.
Eller jag tackade inte nej heller, sa att dom skull tesat nån annan och om det inte löste sig så kunde jag jobba.
Dom har inte ringt upp så det verkar som jag blir ledig, wihooooo :)
Annars hade det iofs kunnat bli en bra kväll eftersom jag skulle jobba med sweety Anna :)
Mycket trevlligt, fast trevligare att vara ledig.
Vem vet, kanske får jobba till helgen, kan ju hoppas iaf.

Jobbade o6:45-14:oo idag, värsta niceing dagen :)
Pappa kom och hämtade mig så övningskörde vi mellan 14:1o-17:oo typ (klocknörd hahaha)
Kändes jätte bra att köra med pappa faktiskt.
Var lite nervös, trodde han skulle bli lite arg då och då, men han var jätte lugn och snäll :)
Första gången var visst inte så dum hihi

Fick inte så roliga nyheter idag.
Farmor ligger på sjukhuset :(
Hon mår okej, vilket är skönt men jag tycker så synd om henne.
Hon får så fruktansvärt dåligt samvete över att hon tror att hon förstör julen för oss.
Men huvudsakne är att hon mår bra.
Pappa är så lugn över det hela så jag vet inte riktigt vad han tycker eller känner.
Hon har fått en hjärtinfarkt, och dom tror även att hon har en propp.
Dom vet inte vart den sitter utan märker det bara på så sätt att blodet går runt för sakta.
Någonstans är det stopp.
Hon får nu blodförtunnande direkt in i magen så hon ska må bra :)
Jag känner på mig att allt kommer sluta på topp :)
Hon hinner hem till julen med oss. .

Nu har jag legat på soffan med täcke och kudde sen 18:oo :)
Så jäkla underbart.
Nu kollar pappa på män som hatar kvinnor, jag har sett den men snekollar lite till och från :)
Sen blir de sussa.
Ögonlocken är ganska tunga nu när man varit vaken sen o5:1o.

Ha en supermåndag allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback