o91215

Tisdag IGEN. . .
Det är ju som Sandra säger, det är jämt måndag, tisdag, onsdag och söndag hahaha
Idag har jag kört några timmar med pappa i snöovädret, gick super :)
Hämtade Tessan så hälsade vi på farmor.
Hon såg jätte pigg ut :D
Kommer förmodligrn få komma hem på fredag.
Vad var det jag sa, hon är med på julen :)

Har varit hos Mikamela och pluggat några timmar nu på kvällen.
Tack så jätte mycket gumman ♥
Kom hem, duschade och nu ligger jag på soffan.
Nice.
Skulle kolla på flickan som lekte med elden (igen) med pappa, men skivan funkade inte i pappas dvd.
Undrar jag vad Tessan har för konstiga skivor, eftersom det inte funkade hos Sandra heller :/
Men nu blir det CSI istället sen sussa.
Upp kl 1o:oo och köra igen :)
Imorn kommer det gå bra!? hihi

Sov gott allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback