o91217

Blidde inget skriv igår, vet inte varför men inte gör väl det nå, skriver ju idag hehe
Kom nyligen hem från vävaren hihi
Fick vara lite barnvakt åt Kevin medans Karro hade lussefirande med tjejgruppen och lite annat ståhej.
Var jätte mysigt faktiskt.
Lyssnade på trubadur där och drack muljust :)
Julavslutning 2oo9 :D

Har varit på stan idag och handlat två julklappar hehe
Mer blidde det inte eftersom pengarna sinar nu :/
Blir sista minuten shopping som ALLTID hehe
Klev upp tio, vaknade för tredje dagen i rad med huvvedunk, så jäkla jobbigt.

Idag gjorde jag nog mitt konstigaste inköp någonsin.
Ett "armband/svettband" med en kulla på undersidan som ska ge en typ av akupunktur vid illamående :/ hehe
Det ger ett tryck på en punkt på insidan av handleden.
Eftersom INGEN på reumatologen vela hjälpa mig med mitt illamående besvär av metojecten så fick detta bli en provning.
Det är så svårt att blanda tabletter med metojecten så nu vet jag ju med säkerhet att jag inte får nå konstiga biverkningar hehe
Håller tummarna på att det funkar, har i alla fall fått bra betyg av folk som provat :)

Igår då. . hmm. . körde lite med pappsen.
Sen klarade jag uppkörningen, så nu måste jag FAN I MIG klara skrivningen hehe
Tycker det känns skit drygt att ha den kvar, men hälften klarat iaf :D
Sen gjorde jag inte så mycket mer, blev soffläge hihi
Och det blir det nog nu med :) CSI 23:30 så då ligger jag nerbäddad i sängen :)
Jag är tröttis typ hela tiden hehe

Hoppas alla haft en bra torsdag.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback