o91218

Jag har till den 16 februari på mig att klara skrivningen, tror ni jag hinner? hehe
Annars är det bara till att börja om :/
Men det får vi hoppas att jag slipper hehe

Kom nyss hem från Sandra, kaffe och guitarr hero, mitt liv de haha
Så jäkla skoj, men så sjukt jobbigt, träningsvärk i arm och fingrar hahah

Ska snart åka och handla med pappi, sen blir det hem till mamma och sussa.
Blev jobb lördag, söndag och måndag, sen ledig till julafton.
Dessa lediga dagar kommer spenderas i valbo, TOKHANDLA julklappar :S
Det är så tråkigt, suck. .

Längtar till januarilönen kommer hehe
Spännande :D

Idag ska jag verkligen måla mina naglar, lider när jag ser dom nu.
Ingen färg på dom och fruktansvärt tråkiga.

Nej nu ska jag dö lite tills jag ska grejsa iväg.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback