o9121o

J*vla k*k f*ns h*lvete. .
Aldrig ska det väl gå bra för lilla mig eller :'(
Hela dagen har kännts knepig, och nu när jag satte mig här fick jag tråkiga nyheter. .
Blev ingen skola vårterminen 2o1o :(
Börja tok grina, men fick prata av mig med Karro så blev det bra :)
Ringde siss Linda och berättade och hon fick tillbaka mina possitiva tankar :)
Flytta ska jag såklart göra ändå, och söka skola ska jag göra igen, men nu blir det till att jobba istället :)
Ska bli kul att testa nå nytt också. . :)

By the way, tror pappa överdoserade hostmedicinen i morse haha
Vi kör ju på cocilana, och den är tydligen för stark för mig :/
Har kännt mig tok bakis hela dagen hehe
Trött och snurrig i huvet, varit på väg och spytt typ tre gånger.
Fick man vara känslig hahaha
Så nu blir det soffläge och kolla OTH och GG som pappa spelade in i söndags :D

Gick jätte bra med Kevin och Edvin idag också :)
Kevin sprang och klädde på sig när jag kom till dagis :D
Tror nästan fröknarna blev lite chockade haha

Nej nu ska jag tycka synd om mig själv ett tag.
Sen sova och vakna med världens bästa toppen humör :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback