o91226

Ja då var julen över, ganska skönt tycker jag hehe
Mysigt att träffa släkt och äta gott, men annars är det inge mer. .

Tog oss ut igår iaf, jag och Tessan, men det var ju helt värdelöst.
Åkrogen en snabbis först och mötte JJ, sen blidde det goya.
140 kr för ingenting liksom :/
Tessan blev sur och gick hem.
Var väl där inne ca 45-50 min, 10 min i jackkön, 15 min på toaletten, 15 min i baren och resterande tid blev lite mingel.
Då åkte jag hem till Johan.
Galet lång taxiresa haha ända till kungsgården.
Så idag har vi legat som två slakt i hans soffa och kollat typ fyra filmer, somnat lite då och då hehe
Härlig slappis dag måste jag säga :)

Tror alla ska ut ikväll med men icke jag för jag är ju tråkig.
Äh, inte gör det mig nå eller, sparar massa pengar och mår bra imorn :)
Då blir det bio med lillebrorsan.
Alvin och gänget 2, ska bli såååå jäkla kul :D

Nu ska jag betala lite räkningar, kul :O
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback