o91227

Fy farao. .
Har sån klump i magen nu, känns som jag vill spy :S
Hur ska jag kunna berätta för pappa?
Han kommer aldrig att förstå.
Han kommer förmodligen bli flytokig på mig :'(
Berätta måste jag ju göra, om inte annat kommer han ju märka det förr eller senare.
Jag är så sjukt nervös :/

Annars idag då. . varit på bio med lillbrorsan.
Alvin och gänget 2, så jäkla bra film :D
I love barnfilmer haha
Sen skjutsa jag hem honom och åkte direkt till sjukan och hälsade på Annis.
Det var trevligt att umgås med henne, trots att hon låg och led av smärta, tycker så synd om henne.
Men snart är hon förhoppningsvis på fötter igen :)
Massa kramar till henne ♥

Åkte med mamma hem när hon åkte till jobbet, och nu sitter jag bara här och har ågren.
Fast alla har väl rätt, måste vekligen berätta för honom.

Nu ska jag gruva en stund för mig själv.
Samla mod och sen bara säga det.
Ha en bra kväll allesammans och god fortsättning.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

va har du gjort nu då ?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback