o9122o

Jag blir ständigt dömd över valen jag gör i mitt liv.
Det händer inte ofta att jag får höra: Gud va kul för dig eller det är du värd.
Vad ska man göra för att alla andra ska bli nöjda?
Räcker det inte egentligen med att jag får må bra?
Att jag känner att mitt liv är värt att leva?
Jag vet faktiskt inte.
På ett konstigt sätt bryr jag mig inte heller, fast innerst inne gör man väl det.
Ja såklart annars skulle jag inte skriva om det.

Vad är då perfektion?
Vem säger att något är perfekt?
Rätt eller fel?
Fint eller fult?
Vem vet vart gränsen går?

Vem fan vet vad jag behöver för att må bra?

Idag sa en person till mig: Du vet innerst inne att jag har rätt och det är därför du blir arg och ledsen.
Om ett år kommer du komm till mig och säga "du hade rätt".
För typ 4 månader sen sa även denna person: Du kommer aldrig komma härifrån.
Och om du gör de så kommer du komma tillbaka efter max ett år.

Jag undrar då, hur kan man ödsla så mycket energi på att "trycka ner" någon annan, att inte tro på en annan människas drömmar?
Alla negativa känslor som man slänger på någon annan.
Kan man må bra av det?

Mitt huvud exploderar snart av alla tankar.
Min själ exploderar snart av all glädje.
Mitt hjärta exploderar snart av all kärlek.

Snälla svara, vad krävs mer än mitt välmående för att ni ska acceptera mig?

JJ, KP och SÅ, Tack för att ni finns, lyssnar på mig och förstår.
Ni är nog dom enda som tagit er tid att inse hur mycket jag behöver det här.
Att annars kommer det inte funka.
Mitt liv kommer sluta fungera om jag inte gör det här.
Ni betyder så otroligt mycket för mig.
29/12 :D

Varför vill ingen annan lyssna och förstå?
Prata till punkt. . . finns det något som heter så nu för tiden?

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback