o912o1

Första december och nu blir det snabbloggning hehe
Ångest som vanlig över allt som komma skall :/
Har varit hos Sandra sen 1o:oo i morse och kom hem 22:45 :)
Haft tvättstugan mellan 14:oo-21:oo också, sååååå skönt att ha det gjort.
Ska bädda rent direkt efter Brothers & sisters, och plocka lite med rentvätten.

Är trött som få, hoppas jag somnar direkt när jag lägger huvudet på kudden hehe
Imorn blir det köpis med Sandra, siss ska också med :)
DAX för julshopping.

Igår Körde jag lite med mamma.
Eller det kändes mer som jag skjutsade runt henne och Tessan hehe men bättre än inget iaf :)
Sen kom Mickis runt 15:oo och skulle ta en kopp kaffe med mig, men hon blev kvar till 23:oo.
Vi hade så jäkla trevligt :D
Timmarna bara flög iväg hihihi

Nej nu blir det sussa kudde.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback