o912o2

Åh va skönt, fick några julklappar klara idag när vi var i valbo.
Ovanligt att jag är ute i så här god tid, annars brukar det bli när decemberlönen kommer, typ 2 dagar innan jul hehe

Var tvungen att gå hem från Sandra nu, när vi blir för trötta skrattar vi verkligen åt allt, ALLT haha
Men vi har iaf haft en super trevlig dag :)
Och alltid lika skojsigt när syrran kliver upp för att följa med hihi

Fy farao va kallt det börjar bli ute nu då :/
Man får hostattack när man andas in för det blir så kallt i halsen hehe
Hoppas inte det börjar snöa, för det är hemskt.
Det enda possitiva med snö är att det blir ljusare ute :)
Gillar verkligen inte mörker.
Appropå det så julpyntade jag ballkongen i förrgår :)
Mickis hjälpte mig i spöregnet.
Ouff va blött det blev hehe
Men slutresultatet blev bra, myspys på min ballkong haha

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på csi.
Sov som en prinsessa i natt, nyduschad och nybäddat :)
Finns det nå underbarare?!
Hoppas det blir lika lovely inatt :D

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback