o912o9

Äntligen en dags ledighet :)
Känner mig ganska värd det efter dessa sju/åtta dagarna hihi
Inget ansträngande på schemat imorn heller, barnvakt till grannkottarna bara, myspys :)
Skulle ut och köra med pappa först, men jag orkar inte ställa klockan för att köra en timme innan vi måste vara hemma igen, blir en heldag nästa vecka istället :)

TUSEN TANKAR. .
Ord som tränger in i mitt huvud och borrar sig igenom min själ.
Tankarna som sätter snurr och förvirrar min vardag.
Livet vänds uppochner på "a blink of an eye".
Mitt hjärta blöder, och salta tårar rullar sakta ner för min kind.
Kan inte, bakom dessa blå ögon, hitta ett svar.
Alla dessa tusen frågor som bara väntar.
Mitt inre lever ett eget liv, som går på högvarv.
Och min makt att förändra är helt bortblåst.
Som en stjärna som bara faller för att sedan slockna.
Ingen vet vad, vart, när, hur eller varför?

Sovdags nu kan jag lova :)
Imorn blir det "egen tid" med naglar och lite annat mys.
Sov gott allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback