090227 Löning

Ja det är ju lite skojsigt att man får lön, man blir väl ingen miljonär men men hahaha
Ska jobba idag också, fast bara en rersurstid.
4 timmar 16.30-20.30.
Vist är det väl snålt men det blir några extra hundra kronor.
Och just idag är jag glad att det är så kort, för blir ni förvånad när jag säger att jag är sjuk igen :S




Min hals är ett sugrör och min näsa är igentäppt.
Huvudet känns lite som en jordglob, stort och sjukt jobbigt.
Jag ska äta frukost nu, dricka lite te och knapra tabletter
Sen ska jag nog ligga på soffan en stund innan jag ska åka till jobbet.
Tycka synd om mig själv :'(
Orkar inte det här längre.

Förutom allt det här så vill jag säga Grattis till Min Lill Virre :) hehe
Hoppas du får en underbar dag, förlåt att jag inte har tid att komma.

Vilostund.nu :P
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

du har blivit utmanad i min blogg;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback