120209

Åååååååååååhhh gud, nu är jag förkyld igen.
Inge allvarligt men det är på väg, orkar inte.

Igår jobbade jag, kortisdag 7-14 :)
Skola imorn 10:20-11:50 sen jobb 14-21
Lördag jobb 14-21:45
Söndag jobb 7-21

Känns skönt att få jobba en del igen :)
Jobbade i måndags också 8-14.
Det var ju ren tur att man var ledig från skolan.
I och för sig jobbar jag inte så många timmar, men bättre än inget alls,
Det blir ju lite pengar iaf så jag kan köpa mig nya skor :D *beroende*

Idag kom pappa hem från jobbet.
Vi åkte til sjukan och hämtade grejer på apoteket sen åkte vi och handlade :)
Bortskämda jag hahahaha

Imorn fyller min Toe år, 24 blir han :D

Snart blir det hockey nere hos Titti och Patrik, suck hehe
Jag måste ju inte följa med men det är inge kul att sitta här hemma själv när jag vet att dom är där hehe
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback