Alla hjärtans dag

Varför finns denna dag egentligen?
Förr kanske det var så att man firade den med familjen och alla man älskade, men i dagens läge är den ju bara uppskattad för dom som har "någon".
Pojk/flickvän, fru osv osv.
Dom som inte är i något förhållande då?
Denna dag är så sjukt överskattad tycker jag.
Man känner sig liksom lite bortglömd måste jag säga haha När man inte har någon att dela den med.
Min alla hjärtans dag har i alla fall bestått av jobb och åter jobb :)
Fick kärlekstårta på jobbet, så det var ju trevligt hihi

Jobbade med Eva-Lena igår och idag, imorn har jag delad tur så då jobbar jag med E-L på förmiddagen och Anna på kvällen :)
Toppen kul, det går så bra då :D



Hoppas alla andra har en bra alla hjärtans dag i alla fall.
själv har jag inte ens fått en kram av någon :'( haha
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback