Hello again :)

Ingen dator, inga inlägg, that's life hehe

I fredags var jag hemma hos Karro hela dagen, kvällen och natten hehe
Vi kollade tre filmer, bla barnhemmet.
Den var inte så läskig som jag trodde den skulle vara men den var jätte bra.
Lite som Hide and seek (eller hur det stavas hehe), man fick tänka lite på vad som hände.
Vi drack ett glas vin och mös, hade super trevligt :)
Åkte hem vid yvå tiden på lördagen.
Danne kom och hämtade mig kl 15:00 så åkte vi på rally ut mot Jädraås.
Det var skit kallt, jag var livrädd men hade kul ändå :)
Jag och Danne skrattar så mycket när vi umgås.
Vi åkte hem vid 18:30, var hemma hos mig och kikade melodifetivalen sen åkte han hem vid 23:00.

Klev upp vid elva tiden på söndagen, slappade till strax efter fem för då kom Danne och hämtade mig, fullt utrustad för då var det dax för skoteråkning :D wiiiiiii det är så kul.
Åkte hem till Johans pappa sen bar det iväg.
Kom hem strax efter elva på kvällen, då var jag lite trött i kroppen hehe
Hade vattenpölar i skorna också, när jag gick sipprade det vatten mellan tårna hehe inte alls mysigt.
Åkte hem till mammi och sov, somnade ca 00:00.
Klev upp 7, dags att jobba, ren tur att jag var ledig från skolan :)
Efter jobbet åkte jag till sjukan och hämtade min pump sen var jag bara hemma.
Gick och la mig 22:00, bra gjort Jessica hihi

Idag Var det först plugget sern sjukan igen för att installera pumpen.
Så nu har jag min rosa lilla pump.
Känns lite skumt nu men jag vänjer mig nog snart, hoppas jag hehe
Sen till Triangeln i strömsbo och hämtade kläder och nu sitter jag hos mamma helt ensam :'(
Äh jag är van att vara själv nu. .

Pappa kommer hem på torsdag, så imorn blir det storstädning, IGEN. . suck.

Har du kommit hem? :D
Såååååå LYCKLIG blir jag i så fall hihi

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback