Hockey. . .

Det är väl ingen favorit kan jag säga hehe
Jacob ligger och kollar på det nu och jag sitter vid datorn.
Fattar ingenting när han försöker berätta något.
Han skulle haft en killkompis här nu som han kunde diskutera matchen med :P
Jag är nog inte så rolig hehe

Nu vet jag att jag ska vara nykter 2 helger :D
Känns så jävla skönt.
Den här helgen ska jag hem till Karro och ha mys.
Vi ska hyra filmer och käka, så sover jag kvar.
Sen helgen efter jobbar jag ju.
Underbart.
Får se hur det blir helgerna efter det, för då är det ju ändå två kvar haha

Mitt 2oo9 känns helt okej än så länge.
Kude ju ha fått lite mer jobb, men men det är ju som det är.
Känns bra att gå i skolan iaf så jag har nåt att fördriva mitt liv med :D
Känner mig fortfarande taggad och det är ju bra så jag inte känner att jag vill sluta.

Skriver min vecka nu eftersom jag inte vet när jag hamnar vid en dator nästa gång.
Imorn vet jag inte alls vad jag ska göra.
Skulle vara med Emmis först, men hennes kök blir aldrig klart så då skulle hon hem till sin mor med katterna.
Hon måste vara där och hålla koll eftersom där också bor två hundar hehe
Men det får bli en annan dag.
Får se om man kanske får lite besök på kvällen, fast det vet man ju aldrig ;P

På torsdag ska jag vara med Toe hoppas jag.
Denna gång ska vi faktiskt vara hemma hos mig, och det har väl aldrig hänt förr hehe
Kanske nån gång i hille men det räknas inte :D

På fredag ska jag först gå i skolan sen kanske vara med Emmis om inte det blir film med Karro.
Vi har liksom inte bestämt om det blir fredag eller lördag än hihi
Så längre än så här kan jag inte skriva för sen är det inge mer planerat :)

Oj fick jag skriva en bok hahahah
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback