Infektion

Japps. . var tvungen att ringa och sjukanmäla mig från jobbet idag, har fått infektion i fingret :(
Jag lyckas då med allt.
Kan inte använda fingret, gör sviiiiiiiiin ont.. suck.
Karro och Nattis följde med mig till läkarhuset :)
Nu sitter jag hos Karro, dom äter, ikväll blir det spelkväll, skojsigt :D
Var på hockey i torsdags, med Toe, super trevligt.
Det ska vi göra om.
Sen hade jag Ma prov i fredags, känns som det gick bra men det v isar sig, man kan ju aldrig vara säker.
Sen sov jag hos Karro på fredagen, var barnvakt åt Kevin på lördagen för Karro skulle jobbstäda några timmar :)
Det var mys, storstäda hemma hos Karro hihi
Låg hemma hela lördagen och tog det lugnt.
Söndag var det heldag framför tvn, alla mina serier haha
Igår var jag med Danne och Toe, mycket trevligt :D
Så har min tid varit ungefär haha Vanlig. .

Ska jobba torsdag, lördag och söndag, om mitt finger blir bra vill säga :S
Hoppas på det bästa :)
Ska ringa till sjukan imorn och kolla upp om jag ens får jobba. .  jag blir så less.
Vad ska jag göra om jag inte får liksom?
Hur ska jag bete mig?¨
Hur ska jag få pengar till att överleva?

Jag har i alla fall nåt roligt att se fram emot, 28 Mars :)
Tack Karro för att du följer med <3

Sen ska det bli kul den 25 Mars också.. wiiiiiii Denise du är toppen :D
Nu ska jag vara lite social här. . '
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback