Kevin 1 år :D

Grattis min älskade systerson på ett års dagen :)
Guuuud va tiden går fort, du har blivit så stor.
Karro är världens bästa mamma  ♥  Älskar dig siss.


Liten men tuff :P       Linslusen            Skrattet  :)           Ett trött charmtroll      Finkillen hihi             

     Min enda kärlek, favoritkillen i mitt liv, cooooolaste systersonen :D
  ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥

Fick sluta lite tidigare på jobbet idag, det var behövande.
Har varit så sjukt seg, märks att jag börjar bli sjuk, varenda liten led i min kropp verker.
HATAR ATT VARA SJUK ! ! ! ! ! !
Varför är jag så himla drabbad?
Har aldrig någonsin varit sjuk så här ofta som jag är nu. .
Det är sällan jag är frisk mer än en månad åt gången, ofta bara 2-3 veckor.
Sen är jag sjuk ca 2-5 veckor.
Tur då att jag kan trösta mig med skor hahaha :D
Sitter och halvtittar på Beck-Gamen nu, Love Beck :)

Ska sova snart så jag orkar med morgondagen, 16/2-09.
Läkarhuset - Skola/Prov - Kalas hos Karro för Kevin :)
Kommer säkert vara helt slut imorgon kväll också, men det är väl lite bra så man somnar i tid och får en bra dygnsrytm, så man får se allt positivt i den mån det går hehe
Pappa åker imorn igen, suck, ingen dator då :'(
Både bra och dåligt, men vare sig jag köper skor eller inte så känner jag mig handikappad utan dator för man gör så sjukt mycket andra saker.
Får kila hem till mamma eller nån om det krisar.
Ha det bra allesammans tills nästa gång :) 
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lindha

är karro din syster?? :S hur går det ihop??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback