Låååååååååång dag

Klev upp kl 11, duschade och tog det lugnt, sen skjutsade pappa mig till skolan halv ett.
Det gick så trögt idag, och det var ju typiskt eftersom vi ska plugga extra mycket denna vecka för att vi är ledig på måndag, och då pluggar vi ikapp denna vecka.
Aja det ska säkert gå det också. . hoppas jag.
Mamma kom och hämtade mig 14:00 för jag hade tid på sjukan 14:30.
Trodde det skulle gå fort där, men neh då, blev där i 1 timme och 30 min.
Oh my goooooooooooood ! ! ! Hehe
Blev massa prat om pump, så nu ska jag börja med det igen.
Känns lite både och, men jag vet att det är det bästa för mig.
Hoppas jag hinner få den tills på fredag för då ska jag starta upp den på tisdag nästa vecka.
Efter det åkte jag och mamma och handlade sen hem och gjorde lasagne :D mycket gott.
Sen har jag bara pluggat och tagit det lugnt.
Ska ta en treo nu så min huvudvärk släpper lite.
Treo är så sjukt gott. . . Just love it :D
Sover hos mammi inatt så jag får nå annat att tänka på ett tag.
Känns lite tungt att vara hemma själv just nu :(

Imorn blir det heldag med min Jacob.
Han kommer och hämtar mig efter skolan så får vi se vad vi hittar på för bus hihi
Kommer inte skriva så ofta nu framöver.
Har ju inte skaffat mig nån data än, suck.

Ses och hörs ^^,



                          
                            Jag skulle ha tänkt så här igår. . .
                    Då kanske min dag hade underlättat lite. .

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback