Pimp K & J

Hahaha ja du. .  Karro och jag håller på fixar ihop två vänner :P
Så jäkla roligt tycker vi hehe
Vi hoppas att det ska bli bra, för det är ju skojsigt om man kan fixa lite kärlek :D

Pappa kom hem 11 i morse, då sov jag fast jag klev upp.
Karro och Kevin sov men jag tror jag väckte dom, eller iaf Kevin hehe
Hade jätte trevligt igår, Nattis och Jacob var också här.
Karro kom vid sex tiden med full packning, såg nästan ut som hon skulle flytta hem till mig haha
Kevin blev lite dålig på kvällen, and so was I :S
Dom tre knäppisarna åkte till max vid 12 tiden men jag vela inte ha. . Mådde så jävla illa.
Det var Nattis som kom hit och smittade oss alla hahaha

Nu sitter jag mest och fördriver tid.
Ska väl duscha och grejsa om en timme typ sen jobba kl 16-21.
Pappa kommer inte hämta mig ikväll för det är sjukt spännande i hockeyn nu.
Vinner dom ikväll så är dom klar för slutspel och gör dom det inte så har dom en matc på sig att klara sig.
Jag är i och för sig inte så brydd men det är väl klart skoj om dom klarar sig hehe

Blir en lugn helg som vanligt :)
Jobbar lördag och söndag.
Kanske kan bli ett glas vin imorgon om vi kanske går ner till Titti och Patrik.

Ne nu ska jag kolla om jag hittar nå skor :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback