SkorSkorSkorSkorSkooooooor

Jag är ändå ganska lycklig att jag inte har någon dator på heltid.
Pappa kom hem igår och jag har redan hunnit beställa 2 par skor. .
Jag blir först kär, så beställer jag dom, fast oftast med massa osäkerhet, sen blir jag arg, så ångrar jag mig men det går över lika fort för sist men inte minst håller jag på längtar ihjäl mig tills dom kommer :D
Mamma tycker jag ska söka hjälp. men jag menar, vad gör väl ett par skor eller 7 i månaden?
Det är ju mina pengar och jag gör väl vad jag vill med dom. . eller?
Egentligen önskar jag nog att jag kunde vara lite mer sparsam, kanske spara och åka utomlands.
Men jag mår ju så bra och blir så lycklig när jag får skorna.
Det är skit jobbigt :(
Jag sitter hellre hemma en månad och inte gör nå skoj alls än att inte köpa skor.
Är jag lite sjuk kanske? eller bara jätte beroende av skor?
Käns lite som cigaretter, måste ha.
Mamma kanske har rätt när hon säger att jag ska söka hjälp, vad vet jag haha
Hur som helst så ÄLSKAR jag skor om ni inte förstått det vid det här laget hihi ;P

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg och allert på jobbet imorn :)
Fryser som satan, har nyss haft en liten känning *suck*
Godnatt allihopa.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback