Vin.. smaskens till sista slicken haha

Japps, nu när jag kom hem från jobbet öppnade jag en vinflaska :)
Är så gott, och jag tyckte att jag kunde unna mig det faktiskt.
Har inte druckit en droppe alkohol i februari, förns nu då hehe

Var en skön dag på jobbet.
Jobbade med Tette och Henriksson.
Tessan jobbade också så vi tog en cigg tillsammans :)
Imorn börjar jag två, såååååå skönt.
Jobbar till 21:45, sen börjar jag 06:45 på söndag, då jobbar jag till 16:00.
Skönt med lite pengar iaf.
Har två planerade fester att gå på i mars :)
Ska bli skojsigt hihi
Sen ser jag framemot 25 mars så sjuuuuukt mycket :D
Ett steg närmare mitt önskade liv :)
Sen är det ju skola och fast jobb, men det kommer det med haha

Rolig den här utmaningen är :)
Att alla andra gör den och utmanar andra.
Bra gjort Ida och Jaana hihi Miss you babes. . .

Ska till mamma på jobbet ikväll och ta p-sprutan, uschabuscha, men den är bra :)
Det gör ju inte ont, spänner lite efteråt, killas mest på min skinka när mamma tar den hahaha
Jag är så galet kittlig på skinkmuskeln haha jag är ju lite knäpp.
Syrran grinar när hon tar den :P

Ne nu ska jag dricka upp mitt vin, är faktiskt lite sugen på att gå ut :D
Kanske ska ringa till ida eller nån och kolla vad dom gör. . får se.
Skriver en annan dag.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback