18/1-09

Söndag heeeeeeela långa dagen..
Trök som vanligt, japp japp japp.
Ska kika på film snart tänkte jag.
Har varit och handlat upp ett lager nu tills pappi åker iväg :D
Inte ska man väl behöva svälta heller heheh

Stackars Kiiwo som har blivit bestulen på sin mobil.
Förstår precis hur hon känner sig.
Rent ut sagt handikappad. . . .
Det är ju inte mobilen i sig som är drygt få en sån får man ju tag på snabbt, men alla nummer man hade på kortet, åååååh det är så sjukt drygt.
Tycker synd om dig vännen.
Speciellt i denna situation när det bara var vänner där, så vem ska man anklaga?

Jaja nu ska jag slänga mig framför färgteven och glutta fortsättningen på min fil :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback