25/1-09

Idag klev jag upp kl 11, mycket bra tid :)
Kom hem 03:30 inatt, var med JJ.
Hade inte träffat honom på hur länge som helst.
Först var vi och käkade på östens pärla med Danne och Linda sen åkte vi hem till honom och kikade film.
Sovit hos mamma inatt, ska göra det inatt också för Tessan är sjuk och kan inte vara barnvakt.

Ska gå till jobbet om en timme, 14-21:45.
Så ungarna får vara själv 2 och en halv timme ikväll.. jag hoppas att dom går och lägger sig kl nio annars jävlar heheh

Hade super trevligt med Emma i fredags.
Åkte till henne efter skolan sen åkte vi hem till hennes mamma.
Följde med till valbo och klippte hunden :)
Sen hem till Emmis igen, laga mat och myste, en riktig tjejkväll.
Synd som fan bara att jag fick migrän :S
Fick huvudvärk redan kl 11 i skolan men sen blev det bara värre och värre :'(
22:30 var jag tvungen att fråga om Jacob kunde hämta mig.
Då kunde jag knappt titta och mådde riktigt illa..
Kom hem, tog en dubbel treo och gick och la mig hihi

Löning om 2 dagar :D Uuuuuuuuuunderbaaaaaart haha
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback