2oo9

Då var det ett nytt år, förhoppningsvis ett bra nytt år, med mycket framgång och lycka :)
Gårdagen var super lyckad, hade så sjukt trevligt med alla flicksen.. ni är underbara.
Satt först hemma hos mamma och käkade middag och spelade spel, Lisa och jag var bäst haha
Vi beställde taxi till elva, så då gick vi in på goya, tog en drink och sen kl tolv sprang vi ut på torget och skrek in det nya året, med lite skumpa :)
Träffade mamma då, trevligt att man fick krama om henne på tolvslaget hihi.
Det var ju snorkallt ute så vi var inte kvar nå länge, en kvart kanske, sen gick vi tillbaka till goya.
Hade jätte kul, blev lite full kanske hahahah men sånt som händer :P
Synd bara att DU var där och förstörde den roliga stämmningen, fast tack ska du ha för nu slipper jag dig :D så mitt 2oo9 kunde inte ha börjat bättre hahaha
Kommer lite nyårs bilder senare.

Hur ska jag klara mig ända till den 27:de...?! är så fattig nu, men det var väl egentligen inget ovanligt haha
Blir väl till att låna lite pengar av pappi :S SOM VANLIGT hihi
Men nu ska jag nog ringa och beställa lite kläder, för det är jag duktig på :)

Vi hörs och ses.
God fortsättning på er allihopa....    xoxo

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback