Barnis

Jajamensan.. var bra länge sen jag var barnvakt nu, men här sitter jag i hille och kollar till mina småsyskon :P
Behövde väl inte om jag inte vela, men lillebrorsan har aldrig åkt buss till skolan från hille så då skulle jag vara snäll att åka med honom i morgon bitti :)
Sen ska jag vara barnis imorn också, men det är bara för att jag ändå ska jobba på onsdag så då sussar jag hos mammi :)

skolan går väl bra fast det är inge kul :(
Först satt jag i skolan en och en halvtimme idag sen när jag kom hem pluggade jag från 15-19 typ.
Drygt och det är sjuuuuuuukt svårt men skönt att ha det gjort :)

Nu blir det soffpotatis för hela slanten, härligt :D
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback