Hej igen

I'm back hahaha
Har inte skrivit på ett tag, men pappa har ju varit borta i veckan och snott med sig datorn.
Funderar på om jag ska köpa en dator nu när man får lön?

Skolan går väl bra, fast jag kommer ALDRIG gilla matte :S
Tycker det är skit svårt, men pluggar på i alldeles lagom fart hihi

NU är det gjort, min grej som skulle hända den trettonde :D
Så här blev resultatet, kanske inte den bästa bilden men men



Blomman som ni ser längst ner är en gammal tatuering, allt annat är den nya :)
Fan ta er alla som sa att det skulle göra så jävla ont hahah fast tack ska ni ha samtidigt, ni peppade mig :)
Blev så sjukt taggad att göra den när alla sa att jag inte skulle palla :D:D
Blev i alla fall jätte nöjd med den :)
Wempa is the shit hahaha

I helgen blir det lugnt som vanligt, har ju gått bra än så länge med min krogenfria januari månad :D
Fast pratade med bigsiss Linda nyss och då kom jag på att jag måste ju gå ut den 30:de när hon kommer upp och hälsar på med Micke.
Men det gör inget för då har jag varit duktig ändå hihi

Idag blir det micro mat och soffan. . Underbart heheh
Ses och hörs

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback