Hostar upp tarmarna snart

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH jag blir galen på denna jävla förkylning.
Känns ju inte allt för trevligt att gå till jobbet imorn och hosta på pansionärerna :S
Varje gång jag hostar är jag på väg att kräkas.
Och inte kan jag snyta mig heller för det känns som allt äckel sitter mellan näsan och munnen.
Fin förklaring haha men ni kanske fattar.

Denna gång ljög jag iaf inte om en lugn helg.
I fredags satt jag bara hemma hela dagen, följde med Danne (inte joels Danne) och käkade sen följde han med hem och drack en kopp kaffe och kollade film.
Igår satt jag hemma halva dagen sen åkte jag hem till Jacob och kollade på fil, var hemma ca 22:30 :)
Har varit väldigt duktig tycker jag personligen haha
Men ärligt talat så har jag inte ens varit sugen på att festa med mitt "tipptopp" mående.
Hoppas tjejerna hade kul iaf :D
Ska försöka ta det lugnt hela Januari nu :S haha vad tror ni om det?
I alla fall helgen 9-11 (Bli frisk) och helgen 16-18 (Läka).
Inte långt kvar nu till den 13:de... längtar ihjäl mig :D

Ska möta mamma om 45 min vid hennes jobb, ska få mina grejer som jag glömt där,
sen tar vi säkert en cigg också som vanligt.
Så nu ska jag slänga i mig lite mat.

Ses och hörs xoxo

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback