Huvudvärk

Börjar undra vad som är fel nu.
Jag har haft huvudvärk sen förra fredagen.
Känns inte alls okej.
Vaknar med huvudvärk och somnar med huvudvärk.
Är så glad att treo finns.

Ikväll blir det partaj :)
Första gången den här månaden som jag ska riktigt festa hehe
Känns jätte konstigt, som om det var första gången som jag ska gå på krogen haha
Det ska bli super trevligt.
Pappi och Micke ska till och med följa :D

Hade super trevligt med Johan igår också :)
Han skjutsade hem mig vid tre inatt.
Kikade film och käkade godis.
Tycker verkligen om att umgås med hohom :)

Nu ringer Mickis :) så jag skriver kanske sen.
För vi brukar kunna prata ett bra tag heheh
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback