JJ :D

Idag klev man upp 11 fast hade ju blivit väckt av Johan 08:45 innan hahah idiot :P
Gjorde mig iordning sen bar det iväg till köpis med pappsen.
Sen skulle vi åka och handla men jag åkte ner på stan och mötte Johan istället, han var ju så ensam stackarn :)
Vi fikade sen bowlade vi.. såååååååå sjuuuuuuuuuukt roligt :D
Offrade min tumnagel hahaha
Plus att jag förlorade också, inte förvånad men heheh kul va det.

Nu sitter vi här hos mig vid köksbordet, Micke, Pappa, jag och Johan, och pratar bilar haha
Får se ikväll vad jag och Johan hittar på för bus.
Snackar skit och kikar film kanske för det är vi bra på :P



Min lilla Johan (fast han är lång) hahahha

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback