Morgonrock

:)
Jag bara älskar att gå omkring i min morgonrock hehe
Helst hela dagarna.
Har jag inte morgonrock så springer jag runt i mina shorts.
Så jävla slapp.
Jag är nog en riktig soffpotatis hahah
Har inget liv kanske det heter :P
Fast idag ska jag faktiskt gå utanför dörren (längre än till bänken och ta en cigg) haha
Ska åka till affärn med pappsen.
Imorn ska jag upp nio för jag ska till sjukan och ta prover, hatar det.
Tackar gud för emlaplåster hahahah
Det kommer jag nog använda hela livet, spryträdd som man är.
Fast det förstår inte folk hur jag kan vara eftersom jag tar sprutor varje dag.
Men då säger jag bara att man inte kan gämnföra mina 6 mm nålar med en 5 cm nål hehe
Fattar inte hur jag kan ta p-spruta heller för den nålen är typ en decimeter :S
Aja det är bara att bita ihop hihi

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback