Nervös ?

Än så länge känner jag inte av skolnärverna hehe
Kommer säkert imorn när jag ska traska dit.
Fick idag veta att Phiilan också ska gå så det var ju trevligt.
Ska möta henne halv ett utanför, och det är väl egentligen det skönaste, att slippa gå in själv :)
Så nu ska man plugga igen :)
Fast bara tre lektioner i veckan, mån, tis och fre, en och en halv timme åt gången.
Kanske huuuuuuuur skönt som helst hihi

Nu är det bra en dag kvar tills det gäller :D
Känner mig mer nervös över det kan jag säga hehe

Kollar criminal minds med pappi nu, kanske hur spännande som helst heheh
Han åker och jobbar imorn, vet inte riktigt hur länge han blir borta denna sväng, men det märker vi :)
Så nu blir jag ensam igen, kanske inte så kul, men ganska skönt :D
Är ju inte direkt den som gillar att vara själv :(

Lillebrorsan börjar på engelska skolan imorn, första gången.
Frågade han för några dagar sen om han var nervös, men han sa nej, jag tror han ljög, för blir jag nervös så blir han nog också det hehehe
Hoppas det går super för honom.
Kalle och Kajsa, mina älskade småsyskon, ni är bäst och jag älskar er <3

  
Jätte gamla bilder, men dom är lika söta nu också hihi

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback