Nya kläder wiiiiiiiihooooooo :D

Gud va underbart det är när man får ett meddelande där det står att ditt paket från ....... har kommit :)
Jag fick det idag, från h&m.
Alla mina underbara kläder som jag beställt kom idag.
Skulle kommit förra veckan men det blev lite försenat.
Allt, eller nästan iaf, var perfekt.
Ska skicka tillbaka en väska och en bikini överdel.
Men alla andra 20 saker var lovely :)
Jag blir som ett barn i en godisaffär hahah

Sitter i hille nu och väntar på Toe, det är en långsam prick det, men jag älskar han ändå hihi
Vi ska säkert glo film som vanligt, mys pys.
Har nyss ätit färskpasta med egen gjord pastasås, nice :)

Längtar tills imorn.
Först skolan sen direkt efter det ska jag hem till min trollunge :D
Blir förmodligen där heeeeeela kvällen, min Emmis hihi

Blir en lugn helg som alla andra hehe
Jobbar på söndag, super duper bra, behöver pengar.

Nu ska jag kika tv tills jag ska åka.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback