Räkningar till tusen

Ååååhhh är det nåt jag hatar så är det räkningar. .
Fast vem gör inte det heheh

Igår var jag med Karro hela dagen, väldans trevligt.
Vi mötes vid polhem kl 12 så gick vi ner på stan.
Hela fyra jävla timmar.
Hatar egentligen att gå på stan, men det gick faktiskt fort igår.
Köpte ett par så sjukt snygga stövlar, fast ekonomin inte tillät det.
Sak samma, jag lämnade tillbaka dom idag :'(
Fyndade ett par jeans på rean för 99 kr :D haha som hittat.
Karro köpte pysselsaker för hela slanten :) hihi sötnöt.
Sen åkte vi hem till henne och självdog, jag på soffan och hon i sängen.
Kevin var trött och gnällig, (men han är söt ändå) :P
Jag skulle först vara där hela kvällen, käka och så men jag var så trött och det var så kallt ute så jag åkte hem halv åtta med mamma när hon åkte till jobbet.

Idag har jag storstädat.
hann precis klart tills pappi kom hem :)
Vi åkte ner på stan och grejsade lite och nu sitter jag här och trökar.
Ska åka om en stund igen för jag ska hämta ut kläder som kom igår :D wiiiiiihoooooooo haha

Mår lite dåligt över stövlarna :( men men jag överlever nog.
Får trippa i mina pumps tihihi
L O V E    T H E M
Har ungefär 20-25 par men bara 4-5 par som jag använder ofta :D
Mamma säger att jag ska söka hjälp för jag köper så mycket skor, men nån hobby lär man väl ha. . eller? hehe

Nu ska jag grejsa lite här hemma.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback