Skolbänken

Ja då var man ju ett steg närmre till att sitta med näsan i skolböckerna igen hehe
Har varit på komvux idag och skrivit in mig.
I och för sig är det bara matte B jag ska läsa nu, men efter det (om jag klarar det) så är det raka vägen in på högskolan :)
Skrev in mig som reserv på vårterminen, men tror inte jag får plats, så då blir det ju inte förns augusti.
Äh, jag är på god väg i alla fall.
Hade sån jävla tur också hehe har ju inge betyg i idrott eftersom jag slutade gå helt (pga massa orsaker) så då har ju inte jag fullständigt betyg, men när vi räknade ihop mina poäng så hade jag tillräckligt för att komma in på högskolan, wiiiiihoooo jag blev så glad.
Har gruvat mig inför det där, men det blev ju super :D
Sen blev jag så glad också för jag har hört att när man gått omvårdnad på gymnasiet så behöver man inte plugga upp naturkunskap B och det stämde, alla vårdämnen gör att man inte behöver NKB.
Också en lättnad.
Mycket eftersom NK och MA är dom värsta ämnena jag vet :@
Har såååå sjukt svårt för matte och naturkunskap tycker jag bara är skit tråkigt haha
Men men :) är så taggad till det här nu, och jag är jätte glad att jag väntade ett tag innan jag sökte, för hade jag aldrig klarat av det, men nu känns det lovely :P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback