Skönt med lugna hemma helger :)

Ja det måste jag säga. .
Kom nyss hem från Virre, vi har spelat lite kort och kollat på körslaget.
Bara tagit det lugnt i soffan.
Känns verkligen underbart att vara hemma och ta det lugn, istället för att vara full, gå på samma tråkiga krog, gå hem och sova och sen vara klen dagen efter heheh
Det roliga i allt det är väl att umgås med alla vänner, fast man borde ju kunna hitta på något tillsammans nykter tycker jag hehehe
Låter som jag har gått och blivit nykterist men så är inte fallet heheh
Har bara kommit på att jag borde vara nykter iaf två helger i månade :D
Eller tänker jag kanske så här just nu bara för att jag inte har nån ekonomi som tillåter fest? haha

Nu sitter jag här och kikar film med pappi.
Han åker på månndag igen och då är man ensam i två veckor.
Skönt fast ändå inte.
Tur man har Danne som är här var och varannan dag och dricker kaffe :D
Fast han försvinner väl säkert sakta men säkert nu när han är lite kär hihi
Just nu tackar jag gud att jag går i skolan så jag har något att göra om dagarna när det är så sjukt dåligt med jobb.
Hatar att vara timmis :(

Ne snart ska jag nog krypa ner under täcket i min säng med dubbla maddrasser :D
Smörja tatueringen lite och sen natti natt hihi
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback