Som en påse mjöl...

...känner jag mig idag :'(
Var en riktig pers att jobba.
Trodde inte jag skulle orka hela dagen och Anna tyckte att jag skulle åka hem kl 11, men jag stannade.
Kändes som jag skulle ramla ihop flera gånger, inte alls bra.
Pappa kom och hämtade mig kl 14 och då var jag tvungen att åka med rutan nere hela vägen.
Stackars pappsen, men jag mådde så illa, hade spyan i halsen :S
Somnade direkt när jag kom hem, ställde en hink nedanför sängen, sen sov jag till 17:00.
Sååå skönt, petade i mig en macka och nu ska jag nog gå och lägga mig igen.
Hatar verkligen att vara sjuk, min diabetes blir helt fuckad också :(
Håller tummarna att jag mår bättre på tisdag nästa vecka annars grinar jag ihjäl mig hehe
Hoppas alla andra klarat sig från denna hemska förkylning.

Ses och hörs XoXo

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback