Trötter

Idag blir det inge långt inägg..
Just precis nu blev min kväll förstörd :'( (det får bli mer om det en annan dag. . . kanske)
Men har haft trevligt ändå. käkat tacos med tjejerna, så nu när dom åkte till krogen åkte jag hem :D
Jag är sååååååå duktig.
Tror jag håller min nyktra/icke krog månad januari :)
Jag ska i och för sig inte ljuga för jag har druckit vin ikväll, men ingen krog.
Var inte ens sugen.
Har inte kunnat gått på vänstra foten sen igår, så nu tror mamma att jag har hälsporre, eller vad det heter hehe
Inge kul för det gör skit ont, men blir det inte bättre tills nästa vecka får jag ringa.
Det är fan inte kul att trippa på tå.
Hörs mer imorn :) Gonatt

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback