Vad gör vi med våra liv?

Hmm.. ja du det kan man ju fråga sig.
Jag vet inte alls vad jag gör med mitt iaf haha.
kom typ nyss hem från Jacob.
Först var jag med Helena medans grabbarna kollade på hockey, jag är ju inte så intresserad.
Sen satt jag och Jacob och pratade och lyssnade på musik.
Mycket trevligt :)

Ledig från skolan imorn.
Så skönt hihi
Har i och för sig inte kollat i boken men det ska nog gå bra ändå.
Får plugga lite imorn efter att jag och pappi varit på köpis.

Syrran kommer hem imorn också.
Dom har lite problem över vart dom ska sova i helgen, blir förmodligen hotell.
Finns ju inte så mycket man kan göra när alla bor så trångt.
Och NEJ farmor jag tänker inte åka hem till mamma hahah

Ida Lindberg. .  tycker du att jag handlar mcket kläder eller? ;D haha

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på Jordan rättsläkare på fyran som börjar 00:10
Det är så grymt bra :D
Typ lika bra som alla CSI som finns heheh

Ha det bra
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

hahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee inte alls ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback