o9o711/12

Sjukskriven idag och imorgon så får vi se hur det går på måndag eller om jag måste sjukskriva mig ännu längre :(
Förlorar sååå mycket pengar nu.
Jävla skit rygg, ska köpa mig en ny tror jag.

Har inget annat skoj att berätta heller.
Mitt liv tycks bara bli värre och värre och denna kväll tog helt klart priset.

TACK  KARRO  FÖR  ATT  DU  ALLTID  FINNS  OCH  STÄLLER  UPP  NÄR  MAN  INTE  ALLS  VILL  VARA  ENSAM.
DU  FÖRGYLLER  MITT  LIV  MED  SOLSKEN  ÄVEN  I  VÄRLDENS  REGNVÄDER.
ÄLSKAR  DIG  AV  HELA  MITT  HJÄRTA


Nu ska jag snart sussa, hemma hos Karro i hille förstås :)
Vi ska ju till "toys'r'us" imorgonbitti hihi
Godnatt världen.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback