o9o712

Haft en underbardag med Karro + familj idag :)
Först blev det lite slapp hemma i hille sen en tripp till hemsta och hälsa på jobbkillarna hehe
Dessa bilder får förklara :)

           
Bästa systersonen och älskade siss.           Gud va roligt det var i trädet :)
        
Sommarsol i trädet, vackert.                    Här går jag och myser i gräset :)


                                        MOSTERS ÄLSKLING  ♥

Tack för en underbar dag min älskade andra familj :)

Hoppas alla haft lika mysigt som jag så här på söndagen :)
Min rygg är på bättringsvägen idag också, skönt som tusan.
Ta hand om er.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback