o9o713

Wiiiii nu har jag betalat in körkortstillståndet, hoppas det blir klart fort hehe
Fått hem papper om när första körlektionen är också, sjuuuuuuuuuuuukt nervös hahahaha
Annars då, ja du, kom hem från jobbet för 40 min sen, ska väl försöka sussa snart så jag orkar upp 5:15 imorn/inatt haha
En dag till sen ledig en dag, sen är heeela helgen kvar.
Iofs blev jag ju nästan ledig i helgen men vafan, inte så skojsigt att vara sjuk.

Har mycket att se fram emot nu känns det som :)
Jag flyttar hur det än blir med skolan iaf :D
Skönt att slippa denna håla en sväng hehe 3-6 år minst ungefär :P

Har kommit in i en ritperiod också, så sjukt roligt.
Love this life today :D
P-A och jag jobbar skit bra tillsammans också, toppen hihi

Ne nu ska jag gå tillbaka till mitt drömliv.
Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

 Så här ser Karro ut med 14 ostbollar i munnen hahahaha Fuckface
 Och så här ser Tessan ut med två tomater i munnen hahaha Peebrain
 Här är då min lite mer normala familj, Kalle, Kajsa och kussen Tilde :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback