o9o7o2

Ja man lär väl skriva några rader här också hehe
Har jobbat i veckan, men är ledig heeeela helgen nu :)
Så skönt.
Plus att det kan behövas innan dom kommande veckorna.
Jobbar 6 dagar av 7 dom två kommande veckorna.
Så fick det bli när man bytte rad.
Drygt, men det blir ju lite pengar, får tänka så :)

Idag lär ju i alla fall vara den tråkigaste dagen på sjukt länge.
Jobbade till två, sen tänkte jag att det skulle finnas nå att göra, men icke då :(
Har suttit på mitt feta arsel här i soffan sen dess.
Duschat en snabbis och rökt men inge annat.
Har bara spelat taipei och shoppat.
Min vardagssyssla med andra ord haha
Skulle egentligen pyssla lite men jag har ingen ork.

Trodde det hade varit inbrott idag när jag kom hem haha
Har inte varit hemma sen i måndags.
Så när jag kliver innanför dörren så ligger mattan halft ihoprullad i köket, men jag är så sjukt dum.
Då har dom varit här och kaklat om.
SVART dessutom, ofta man inte märker det hahahahha

CSI kl 00:00 så då blir det kika på det i sängen :)
Måste tillägga en sak också, om man är tvilling (stjärntecken) ska man dejta en tvilling då?
Trodde att man absolut inte skulle dejta någon med samma stjärntecken, att man är för lika varandra liksom. . aja.
Sen är jag 80% svensk också hahah vad är dom andra 20% tro?!?! ;P

Vädret i helgen:
22 grader på fredag
18 grader på lördag
16 grader på söndag

Undrar om det kommer stämma?
Skulle ju inte förvåna mig att jag inte ska få sola och bada min lediga helg :S

Hoppas alla med semester har det toppen.
Alla andra också för den delen, i sommarvärmen :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback