o9o7o4

God morgon :)
Har nyss vaknat och sitter i soffan utan kläder och funderar på att äta frukost.
Är jätte hungrig, men fortfarande lite trött hehe
Kom hem 02:30 igår.
Var på crusing i Västerås med Danne och Thomas.
Jätte trevligt var det, så himla skönt väder och massvis med folk.
Massa mat- och kläd stånd.
Åt en langos fast jag inte ens var hungrig, men var bara tvungen att ha en :D
Gick omkring nån timme sen bestämde vi oss för att gå tillbaka till bilen, tur var väl det för 5 minuter efter började det tok regna.
Var länge sen jag såg ett sånt oväder.
Regnet öste ner, vindarna höll på dra med sig träden, blixtrarna lyste upp hela himlen och oskarn mullrade ovanligt högt.
Hahaha lite drygt skrivet.
Men oväder var det i alla fall.
Jag la mig i Dannes baksäte och råkade visst somna till hehe.
Har inte en aning om var klockan var då, men jag vaknade till vid halv två när dom stog och tankade.
Gick ut och tog en cigg då, sen somnade jag om igen, vaknade halv tre, exakt när vi rullade in i hemsta :)
Sen somnade jag i sängen lika fort också haha
Gud va trött jag är :P
Inte van att vara vaken så länge nu för tiden.

Ska gå till pjås snart.
Karro är där och städar idag.
Sen följer jag med henne till hille, visst att det kanske är varmt idag, men det kändes inte som nå badväder, eller?
Vi tänkte i alla fall kika en film och bara mysa idag, utan att få dåligt samvete hehe

En bra sak just nu: Ringde till reumatologen igår för jag har så ont i käkarna, kan inte öppna mun mer än så jag får in min egen tumme, a iaf, så berättade jag det och sa även att om dom inte tänker söva mig så behöver dom inte ringa upp igen, för då vill jag inte ha hjälp (aldrig att jag sprutar käkarna vaken, alldeles för rädd).
Kl var ca 11 när jag ringde, 13:00 ringde hon upp, då hade hon pratat med läkaren, den enda som jobbade nu, min är på semester, då hade han sagt att dom gärna söver mig men att det tyvärr är mycket folk som står i kö, wihooo säger jag för då vet jag iaf att dom tänkte göra det :)
Han skrev istället ut en fem dagars kur kortison, fem tabletter om dagen.
Det är en stark kur.
Hoppas verkligen dom hjälper nu annars dör jag.
Har så fruktansvärt ont, plus att det är så svårt att komma åt med tandborsten längst in i munnen att jag får inflammation i tandköttet också :'(
Aja vi håller tummarna på tabletterna nu annars vet jag inte vad dom ska göra, eller vad jag tar mig till :S
Det tråkiga med tabletterna är att jag får högt blodsocker :(
Lätt att kontrollera men drygt ändå, sen ska jag tydligen bli pigg av dom också, men det har jag inte känt av än haha
Känner mig snarare tröttare än innan :P

Nej nu ska jag sluta skriva bok haha
Ska käka sen traska.
Hoppas alla har en bra dag.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback