o9o7o9

Ouff ouff ouff vilket busväder.
Värsta inne, titta på film mys dag idag hehe
ynd man inte hade nån kärlek att göra det med. . men men
Jobbar för fullt annars förutom idag som är min ända lediga dat fram till onsdag.
Är ledig onsdag nästa vecka, sen jobbar man på till onsdag den 29, då sticker vi till leksand :)
Ska bli såååååååååå kul :D

Sen då.... hmm, har varit och bokat upp intensivkursen till körkortet nu :)
Då fick man den tummen ur arslet haha
Har fått hem katalogen från karolinska (om skolor) vilken jävla otur jag har alltså, deras sjuksköterskelinje är nedlagd tills vidare, pga nå examenstrul eller vad det stog.
Så då är det bara att börja om, hitta en annan skola.
Vill till sthlm nu verkligen, när jag vet att lägenheten står och väntar på mig :)
Ska boka utlandsresa :)
Sen är det bara bilköp och flytt kvar så är jag klar hehe
Ska iaf köpa en toyota yaris :)

Ne nu ska jag äta grillad kyckling och potatissallad med pappa, som förresten kom hem igår.
Sen ska jag ta täcket till soffan och kolla på film.
Ha det så bra i regnet allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback