o9o628

Hård söndag.
Trots detta fina väder har jag inte klarat av att vara ute i värmen.
Jag och Karro har legat inte nästan hela dagen.
Kollat film och sovit haha
Kul liv, men ni annar inte hur kalasfulla vi blev igår ojojoj.
Blev så mycket så man nästan inte hade kul :S
Jaja kan bli så ibland.
Inte så konstigt heller när vi tog första groggen 14:00 haha
Var på ockelbomarknaden igår på förmiddagen.
Jag, Tessan och Karro.
Trevligt men olidligt att gå i den värmen som var.
Hittade en liten kofta eller vad man ska kalla det hehe
Sen det jag åkte dit för också.
Tessan och Karro fyndade lite också.
Kevin fick sån söt

Sen Är man ju inte så snygg heller, flagnar i heeeela ansiktet.
Uscha buscha.
Först bränner man sig, sen får man fin brun bränna och nu tappar man ansiktet.
Allt försvinner, typiskt hehe

Men sommar är det och det är ljuvligt :D
Ska nog lägga mig snart så jag får bli mänsklig nån gång haha
Jobbar måndag-torsdag, sen har jag lång ledigt, fredag-söndag, galet skönt :)

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha.. vadå.. jag förstår inte vad du menar med full.. :P tack för en härlig kväll..

Älskar dig sis.. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback