o9o6o1

Ja nu är mormor här och mamma är lite på lyset hehe
Vi har druckit vin tillsammans och bara varit.
Ätit lax till middag och haft myspys :)
Haft en underbar helg i solen med mina älskade småsyskon ♥
Kramar till er mina älskade, ni var såååå duktiga på gdgif.
Ni är allt i mitt liv, älskar er så.
Tack mamma för en super trevlig och mysig helg ♥

I veckan blir det bara lugnt med vännerna, inge jobb.
Tråkigt men skönt.
Kanske en snabb träff med söta du ;P
Kliver på sommarschemat om två veckor så då är det full fart, sen blir det spännande i mitt liv :)
För höra mer om det framöver hehe

Ska försöka sova nu tots allt kackel här i vardagsrummet haha, är as trött.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback