God morgon o9o3o4

Ja då har man varit vaken 20 min.
Känns väl halvokej, är trött som fan om min näsa är obrukbar.
Behövde väl inte kliva upp så här tidigt, men ungarna väkte mig och då var det lika bra att kliva upp.
Somnade vid halv ett - ett igår.
Kollade csi och löste sudoku i reklamerna hehe
Har sovit super skönt iaf.
Ovanligt skönt för att vara hemma hos mamma faktitiskt.
Det var jätte varmt i sovrummet men det fungerade.
Som ni kanske vet så har ju jag iskallt i mitt rums hos pappi.
Fönstret öppet året runt och takfläkten på :D
Börjar jobba om 1 h och 20 min.
Ska fråga mamma om hon vill skjutsa mig först så jag hinner ta en kopp kaffe på jobbet.
En stooooor kopp kaffe, kanske två :)

Ha en bra dag alla där ute i verkligheten.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback