Home sweet home

Har varit med jacob en sväng här på kvällen.
Var så skönt att komma ut en sväng, men nu är jag inte så pigg.
Hade säkert varit bäst att legat kvar i sängen, men jag mår verkligen psykiskt dåligt av att bara vara hemma hela tiden och inte göra någonting.
Vi träffade Pernilla på stan vid halv åtta och tog en timmes fika sen blev det tv en stund hos Karro.
Nu vill jag bara sova.
Borta bra men hemma bäst, iaf när man är sjuk, eller nej, så är det jämt hehe
Vette fan om jag pallar skolan imorn, men jag måste väl.
Har jag varit ute nu så ska jag nog orka skolan 2 timmar imorn.
Ligger efter nu så jag måste komma ikapp.
Får skylla mig själv men det har bara varit så mycket nu på sistonde.
Borde prioritera skolan, men orken har inte funnits eller inte riktigt räck till.

Tisdag: Skola 10:20-11:50 Jobba 16-21:45 sen barnvakt
Onsdag: Jobba 8-13 (skönt :) skulle jobba 16-21 från början, skönt ändå så jag hinner se greys anatomy haha)
Torsdag: Jobba 16-21 (På eken med Maggan, wiiii :D)
Fredag: Skola 10:20-11:50
Lördag: Förmodligen barnvakt om jag inte ska på födelsedagsfest, får se om jag har lust och ork, annars spar jag mig till den 28:de mars :D
Söndag: Soffdag med mina älskade serier hihi

Ja så här ser min vecka ut om jag inte får mer jobb eller nåt, hoppas på det :)
Ska göra mig klar för sängen nu, på med pyjamasutrustningen så jag inte fryser haha
Sen blir det criminal minds, har ju missat csi nu.
Aja. .  sov gott allesammans :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback