o9o315

Jag är sååååååå trött.
Fattar inte hur det går ihop eftersom jag sov 12 timmar inatt :O
Har ont i kroppen, men det var väl ingen nyhet haha
Är barnis hos mamma nu.
Cammo (en hund) är här, men tro för fan inte att jag tänker gå ut med henne nå mer ikväll haha
Hon var så trött när Kajsa gick och mötte mig kvart i tio.
Nu ligger hon i sängen med Kalle.
Jag vill bara gå och lägga mig, men måste kolla OTH och GG först som mamma spelat in eftersom jag jobba :D
Love you mum ♥
Skola imorn 12:45-14:15 sen jobb 16-21:45.
Heldag, det känns bra hehe
Sen är jag ledig till på torsdag och då kommer pappi hem, så jag skriverr säkert då nån gång :)

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback